نوحه،زمزمه،شور..در شهادت امام کاظم (ع) بهمراه سبک

نوحه،زمزمه،شور..در شهادت امام کاظم (ع) بهمراه سبک

واحد

 

بند دلم پاره شده ، با طعنه های دشمنا

جا می گیره روی لبم ، شمیم عطر ربنا

دلم از دنیا دیگه سیره ای خدا جون

وجودم رو غصه می گیره ای خدا جون

نمی خوام دیگه یه لحظه زنده بمونم

می خوام برم پیش مادر قد کمونم

واویلا ، واویلا ، واویلا ، واویلا

******

از جای زنجیر ستم، خون می چکه روی زمین

واسه تسلا پسرم ، بیا یکم پیشم بشین

عزیز بابا دیگه قلبم تاب نداره

بمیرم من دیگه معصومه خواب نداره

نگاهش داره دل من رو می سوزونه

منو داره سمت کربلا می کشونه

واویلا ، واویلا ، واویلا ، واویلا

******

آروم آروم پیکرم و، بروی تخته بزارید

زنجیرای گردنم و ، خیلی آهسته بر دارید

داره انگار پوست خشک من کنده می شه

جواب اشک دو چشمونم خنده می شه

همون وقتی که روی خاک غم می افتم

بمیرم یاد عزای عمه م می افتم

واویلا ، واویلا ، واویلا ، واویلا

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: امام کاظم(ع)

برچسب‌ها: نوحه،زمزمه،شوردر شهادت امام کاظم (ع) بهمراه سبک
[ 23 / 2 / 1394 ] [ ] [ مهدی وحیدی ]
[ ]